); ga('send', 'pageview');

Nabór wniosków o organizowanie prac interwencyjnych - Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Baner Urząd

Na zdjęciu kolaż fotografii z pracownikami biurowymi

Nested Applications

Aktualności Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie

Nabór wniosków o organizowanie prac interwencyjnych


Od dnia 02.07.2021 uruchamiamy nabór wniosków o organizowanie prac interwencyjnych w ramach projektu „Praca od zaraz! – wsparcie zatrudnienia subsydiowanego na terenie Gminy Miejskiej Kraków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego (Działanie 8.2 RPO WM 2014-2020). Nabór prowadzony będzie do odwołania.

Wszystkich pracodawców rozważających zatrudnienie zapraszamy do wnioskowania o organizację prac (możliwość pozyskania refundacji części kosztów zatrudnienia przez 6 miesięcy pod warunkiem utrzymania w zatrudnieniu osoby skierowanej przez okres co najmniej 9 miesięcy – szczegóły poniżej).
Prace interwencyjne mogą zostać zorganizowane dla osoby bezrobotnej w wieku 30+, spełniającej co najmniej 1 dodatkowe kryterium:
  • osoba powyżej 50 r.ż.,
  • osoba długotrwale bezrobotna,
  • osoba o niskich kwalifikacjach (do ISCED-3 – wykształcenie do średniego włącznie),
  • osoba z niepełnosprawnościami.
SKŁADANIE WNIOSKU
Przed złożeniem wniosku o organizowanie prac interwencyjnych zapoznaj się z informacjami dotyczącymi zasad organizowania prac interwencyjnych:
Więcej informacji na temat organizowania prac znajdziesz tutaj
Komplet dokumentów, który należy złożyć obejmuje:
  • Wniosek o organizowanie prac interwencyjnych wraz z załącznikami
  • Formularz Informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis / załącznik nr 2/
Powyższe dokumenty należy pobrać i wypełnić.
Jeśli masz już wszystkie potrzebne informacje, możesz złożyć wniosek wraz z załącznikami w formie:
  • papierowej – przesyłając listownie na adres Grodzki Urząd Pracy w Krakowie ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków lub osobiście do skrzyni ustawionej przy wejściu do budynku Urzędu czynnej całą dobę (z napisem DZIENNIK PODAWCZY),
  • elektronicznej poprzez platformę e-PUAP, praca.gov,
Wnioski składane w formie elektronicznej muszą być opatrzone:
  1. kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub,
  2. podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
Wnioski niepodpisane w sposób wskazany powyżej, nie będą podlegały rozpatrzeniu.

Złóż tyle wniosków ile osób chcesz zatrudnić, w myśl zasady: jeden wniosek - jedna osoba bezrobotna.
Otrzymasz refundację części kosztów wynagrodzenia, nagród i składek na ubezpieczenia społeczne przez okres 6 miesięcy w kwocie zasiłku dla bezrobotnych i składek na ubezpieczenia społeczne od refundowanego wynagrodzenia – do ok. 1460,00 zł.

Odpowiedź na wniosek zostanie do Ciebie przesłana listownie w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku. Nie będziemy informować telefonicznie o rozpatrzeniu wniosku przed tym terminem.

 
Jeśli masz pytania – zadzwoń!
Od poniedziałku do piątku w godzinach 7:45 – 14:45 informacje na temat procedury zawarcia umowy w sprawie organizowania prac interwencyjnych są pod numerami telefonów:
  • 12 68 68 023
  • 12 68 68 024
  • 12 68 68 122
  • 12 68 68 123

Załączniki

Wniosek-Prace-interwencyjne-2021 projekt praca od zaraz
Wniosek-Prace-interwencyjne-2021 projekt praca od zaraz.odt 322 KB
Wniosek-Prace-interwencyjne-2021 projekt praca od zaraz
Wniosek-Prace-interwencyjne-2021 projekt praca od zaraz.doc 496 KB
Formularz-informacji-przedstawianych-przy-ubieganiu-się-pomoc-de-minimis-1
Formularz-informacji-przedstawianych-przy-ubieganiu-się-pomoc-de-minimis-1.pdf 734 KB

Informacje o publikacji dokumentu