Nabór wniosków o organizowanie prac interwencyjnych - Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Od dnia 02.07.2021 uruchamiamy nabór wniosków o organizowanie prac interwencyjnych w ramach projektu „Praca od zaraz! – wsparcie zatrudnienia subsydiowanego na terenie Gminy Miejskiej Kraków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego (Działanie 8.2 RPO WM 2014-2020). Nabór prowadzony będzie do odwołania.
Wszystkich pracodawców rozważających zatrudnienie zapraszamy do wnioskowania o organizację prac (możliwość pozyskania refundacji części kosztów zatrudnienia przez 6 miesięcy pod warunkiem utrzymania w zatrudnieniu osoby skierowanej przez okres co najmniej 9 miesięcy – szczegóły poniżej).
Prace interwencyjne mogą zostać zorganizowane dla osoby bezrobotnej w wieku 30+, spełniającej co najmniej 1 dodatkowe kryterium:
- osoba powyżej 50 r.ż.,
- osoba długotrwale bezrobotna,
- osoba o niskich kwalifikacjach (do ISCED-3 – wykształcenie do średniego włącznie),
- osoba z niepełnosprawnościami.
Przed złożeniem wniosku o organizowanie prac interwencyjnych zapoznaj się z informacjami dotyczącymi zasad organizowania prac interwencyjnych:
Więcej informacji na temat organizowania prac znajdziesz tutaj
Komplet dokumentów, który należy złożyć obejmuje:
- Wniosek o organizowanie prac interwencyjnych wraz z załącznikami
- Formularz Informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis / załącznik nr 2/
Jeśli masz już wszystkie potrzebne informacje, możesz złożyć wniosek wraz z załącznikami w formie:
- papierowej – przesyłając listownie na adres Grodzki Urząd Pracy w Krakowie ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków lub osobiście do skrzyni ustawionej przy wejściu do budynku Urzędu czynnej całą dobę (z napisem DZIENNIK PODAWCZY),
- elektronicznej poprzez platformę e-PUAP, praca.gov,
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub,
- podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
Złóż tyle wniosków ile osób chcesz zatrudnić, w myśl zasady: jeden wniosek - jedna osoba bezrobotna.
Otrzymasz refundację części kosztów wynagrodzenia, nagród i składek na ubezpieczenia społeczne przez okres 6 miesięcy w kwocie zasiłku dla bezrobotnych i składek na ubezpieczenia społeczne od refundowanego wynagrodzenia – do ok. 1460,00 zł.
Odpowiedź na wniosek zostanie do Ciebie przesłana listownie w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku. Nie będziemy informować telefonicznie o rozpatrzeniu wniosku przed tym terminem.
Jeśli masz pytania – zadzwoń!
Od poniedziałku do piątku w godzinach 7:45 – 14:45 informacje na temat procedury zawarcia umowy w sprawie organizowania prac interwencyjnych są pod numerami telefonów: - 12 68 68 023
- 12 68 68 024
- 12 68 68 122
- 12 68 68 123