Rejestracja w urzędzie przez internet

Rejestracja przez internet


Informacje o publikacji dokumentu

Informacje szczegółowe urzędu

Rejestracja elektroniczna oraz prerejestracja


Aby skorzystać z rejestracji elektronicznej:

  1. załóż konto na portalu praca.gov.pl (instrukcja dostępna tutaj)
  2. przeczytaj instrukcję, jak dokonać rejestracji elektronicznej (instrukcja dostępna pod adresem: https://psz.praca.gov.pl/dla-bezrobotnych-i-poszukujacych-pracy/rejestracja-w-urzedzie/instrukcja-elektronicznej-rejestracji);
  3. zeskanuj wymagane dokumenty;
  4. przejdź do usług elektronicznych urzędu, wybierz rejestracja/wyrejestrowanie osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy i uzupełnij wniosek KRB
  5. uzupełniony i podpisany wniosek wraz z załącznikami wyślij do Grodzkiego Urzędu Pracy i oczekuj na odpowiedź drogą elektroniczną, bądź listowną w zależności od formy kontaktu jaką wybrałeś.

Aby skorzystać z internetowej prerejestracji:

  1. załóż konto na portalu praca.gov.pl (instrukcja dostępna pod adresem: https://psz.praca.gov.pl/documents/10240/b54cc331-c2f5-41ba-b1be-2507aa255398);
  2. zeskanuj wymagane dokumenty;
  3. przejdź do usług elektronicznych, wybierz rejestracja/wyrejestrowanie osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy, przejdź do wniosku KRB.
  4. wybierz adresata wniosku KRB tj. Grodzki Urząd Pracy, ustal dogodny dla siebie termin i godzinę na dokonanie czynności rejestracyjnych.
  5. wypełniony wniosek wraz załącznikami wyślij do Urzędu a w umówionym terminie zgłoś się w ustalonym miejscu w celu dokonania rejestracji.

Menu Display