Nabór wniosków o organizowanie prac interwencyjnych.

Od dnia 19.03.2021 trwa nabór wniosków o organizowanie prac interwencyjnych w ramach środków Funduszu Pracy oraz projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego. Nabór będzie prowadzony przez cały rok (do wyczerpania środków).
Prace interwencyjne mogą być finansowane w ramach:
 
  • Projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy na terenie Gminy Miejskiej Kraków (VI)" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.1.1 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 – grupą docelową projektu są osoby do 29 r.ż., w tym osoby, które nie pracują, nie szkolą się i nie kształcą (NEET), osoby w szczególnej sytuacji na rynku pracy: długotrwale bezrobotni, o niskich kwalifikacjach (do ISCED-3), z niepełnosprawnościami, a także pozostałe osoby bezrobotne do 29 r.ż.
  • Projektu „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy na terenie Gminy Miejskiej Kraków (VII)" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 8.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020 – grupą docelową projektu są osoby w wieku 30+ spełniające co najmniej 1 kryterium: osoba powyżej 50 r.ż., osoba długotrwale bezrobotna, osoba o niskich kwalifikacjach (do ISCED-3), osoba z niepełnosprawnościami. W projekcie uczestniczyć będą również kobiety 30+ niespełniające żadnego z kryteriów, z uwzględnieniem pierwszeństwa w rekrutacji osób z w/w grup.
  • Środków Funduszu Pracy.
 
SKŁADANIE WNIOSKU
 
Przed złożeniem wniosku o organizowanie prac interwencyjnych zapoznaj się z informacjami dotyczącymi organizacji prac interwencyjnych.

Jeśli masz już wszystkie potrzebne informacje, możesz złożyć wniosek wraz z załącznikami w formie:
  • papierowej – przesyłając listownie na adres Grodzki Urząd Pracy w Krakowie ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków lub osobiście do skrzyni ustawionej przy wejściu do budynku Urzędu czynnej całą dobę (z napisem DZIENNIK PODAWCZY),
  • elektronicznej poprzez platformę e-PUAP, praca.gov,
Wnioski składane w formie elektronicznej muszą być opatrzone:
  • kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub,
  • podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
 
Wnioski niepodpisane w sposób wskazany powyżej, nie będą podlegały rozpatrzeniu.
Złóż tyle wniosków ile osób pragniesz zatrudnić w myśl zasady jeden wniosek dla jednej osoby bezrobotnej.
 
Otrzymasz refundację części kosztów wynagrodzenia, nagród i składek na ubezpieczenia społeczne przez okres 6 miesięcy w kwocie zasiłku dla bezrobotnych (1200,00 zł – obowiązującej w roku 2021 r.) i składek na ubezpieczenia społeczne od refundowanego wynagrodzenia.
 
Odpowiedź na wniosek zostanie do Ciebie przesłana listownie w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku. Nie będziemy informować telefonicznie o rozpatrzeniu wniosku przed tym terminem.


W PRZYPADKU POZYTYWNEGO ROZPATRZENIA WNIOSKU, TO URZĄD PODEJMUJE DECYZJE O ŹRÓDLE FINANSOWANIA.

Jeśli masz pytania – zadzwoń!
Od poniedziałku do piątku w godzinach 7:45 – 14:45 informacje na temat procedury zawarcia umowy w sprawie organizowania prac interwencyjnych są pod numerami telefonów:
  •  12 68 68 023
  •  12 68 68 024
  •  12 68 68 122
  •  12 68 68 123

Załączniki

Wniosek Prace interwencyjne 2021
Wniosek Prace interwencyjne 2021.pdf 1187 KB
Wniosek Prace interwencyjne 2021
Wniosek Prace interwencyjne 2021.odt 60 KB
Wniosek Prace interwencyjne 2021
Wniosek Prace interwencyjne 2021.docx 52 KB
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu sie pomoc de minimis( zal. nr 2)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu sie pomoc de minimis( zal. nr 2).pdf 734 KB
Informacje o publikacji dokumentu