Od 6 grudnia rusza nabór na wnioski o organizację prac interwencyjnych - Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Prace interwencyjne mogą być finansowane w ramach:
- Projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy na terenie Gminy Miejskiej Kraków (VI)" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.1.1 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 – grupą docelową projektu są osoby do 29 r.ż., w tym osoby, które nie pracują, nie szkolą się i nie kształcą (NEET), osoby w szczególnej sytuacji na rynku pracy: długotrwale bezrobotni, o niskich kwalifikacjach (do ISCED-3), z niepełnosprawnościami, a także pozostałe osoby bezrobotne do 29 r.ż.
- Projektu „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy na terenie Gminy Miejskiej Kraków (VII)" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 8.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020 – grupą docelową projektu są osoby w wieku 30+ spełniające co najmniej 1 kryterium: osoba powyżej 50 r.ż., osoba długotrwale bezrobotna, osoba o niskich kwalifikacjach (do ISCED-3), osoba z niepełnosprawnościami. W projekcie uczestniczyć będą również kobiety 30+ niespełniające żadnego z kryteriów, z uwzględnieniem pierwszeństwa w rekrutacji osób z w/w grup.
Składanie wniosku
Przed złożeniem wniosku o organizowanie prac interwencyjnych zapoznaj się z informacjami dotyczącymi organizacji prac interwencyjnych:Kliknij tutaj, aby ppobrać informacje
Na komplet dokumentów składają się:
- Wniosek o organizowanie prac interwencyjnych wraz z załącznikami (pliki do obrania na dole strony)
- Formularz Informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis / załącznik nr 2/ (plik do obrania na dole strony)
Jeśli masz już wszystkie potrzebne informacje, możesz złożyć wniosek wraz z załącznikami w formie:
- papierowej – przesyłając listownie na adres Grodzki Urząd Pracy w Krakowie ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków lub osobiście do skrzyni ustawionej przy wejściu do budynku Urzędu czynnej całą dobę (z napisem DZIENNIK PODAWCZY),
- elektronicznej poprzez platformę e-PUAP, praca.gov,
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub,
- podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
Wnioski niepodpisane w sposób wskazany powyżej, nie będą podlegały rozpatrzeniu.
Złóż tyle wniosków ile osób pragniesz zatrudnić w myśl zasady jeden wniosek dla jednej osoby bezrobotnej.
Otrzymasz refundację części kosztów wynagrodzenia, nagród i składek na ubezpieczenia społeczne przez okres 6 miesięcy.
Odpowiedź na wniosek zostanie do Ciebie przesłana listownie w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku. Nie będziemy informować telefonicznie o rozpatrzeniu wniosku przed tym terminem.
Jeśli masz pytania – zadzwoń!
Od poniedziałku do piątku w godzinach 7:45 – 14:45 informacje na temat procedury zawarcia umowy w sprawie organizowania prac interwencyjnych są pod numerami telefonów:- 12 68 68 023
- 12 68 68 024
- 12 68 68 122
- 12 68 68 123