Nowy system kolejkowy usprawni obsługę! - Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wprowadzenie nowego systemu kolejkowego ma usprawnić pracę w Punkcie Informacyjnym oraz salach obsługi klientów (rejestracja bezrobotnych oraz pośrednictwo pracy), a przy tym podnieść jakość i efektywność usług świadczonych przez Grodzki Urząd Pracy w Krakowie. W ramach tego projektu już zamontowane nowoczesne urządzenia.
„Tego rodzaju zmiana pozwala urzędowi na pełny zakres raportowania i analizę danych, co finalnie znajdzie odzwierciedlenie w poziomie jakości usług dla mieszkańców Krakowa. Mamy nadzieję, że nowy system zapewni bardziej komfortowe warunki, zarówno dla klientów naszego Urzędu, jak i jego pracowników" – mówi Waldemar Jakubas, Zastępca Dyrektora Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie ds. Rynku Pracy.
Także dla osób z niepełnosprawnościami
Nowoczesne automaty biletowe ułatwią obsługę osobom niedowidzącym, poruszającym się na wózku oraz niesłyszącym. Posiadają przycisk opisany alfabetem Braille'a, wydają informacje głosowe oraz zapewniają pierwszeństwo obsługi dla osób z niepełnosprawnościami.Internetowa rezerwacja
Dzięki aplikacji mobilnej QMS.Everywhere istnieje możliwość pobrania biletu kolejkowego w odległości do 300 m od budynku naszego Urzędu. Wystarczy ściągnąć aplikację na swój telefon komórkowy. Dostępna jest również możliwość podglądu kolejki online. Można to zrobić wchodząc na stronę https://bezkolejki.eu/gupkrakow
Docelowo system zostanie wdrożony również w poradnictwie zawodowym oraz Dziale Obsługi Cudzoziemców.