Powrót
Od 5 września nastąpi zmiana sposobu odbioru informacji starosty
Informujemy, że od dnia 05.09.2022 roku zmienia się sposób odbioru wydawanych informacji starosty:
1. Oferty pracy z wnioskiem o wydanie informacji starosty złożone elektronicznie za pośrednictwem platformy praca.gov.pl, w których wybrany został sposób kontaktu "Kontakt przez konto praca.gov.pl", będą automatycznie odsyłane w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym na konto wnioskodawcy.
Informujemy jednocześnie, że elektroniczna forma złożenia oferty pracy z wnioskiem o wydanie informacji starosty i odbioru w/w informacji jest najszybszym sposobem otrzymania oryginałów dokumentów.
2. Oferty pracy z wnioskiem o wydanie informacji starosty, złożone w formie elektronicznej z zaznaczoną opcją "kontakt listowny" oraz wnioski, które wpłynęły do tut. Urzędu w formie papierowej zostaną automatycznie wysłane drogą pocztową na adres siedziby firmy (w przypadku spółek) lub na adres do doręczeń wskazany w CEIDG, w przypadku prowadzenia jednoosobowej działalności gospodarczej.
W przypadku, gdy preferujecie Państwo inny sposób odbioru, niż ten, który wskazany został we wniosku, prosimy:
- do wniosków złożonych w formie elektronicznej z opcją "Kontakt przez konto praca.gov.pl", w przypadku, gdy odbiór ma nastąpić osobiście, załączyć pisemną prośbę o sposobie odbioru (wizyta w tut. Urzędzie i odbiór dokumentów w formie papierowej),
- do wniosków złożonych w formie elektronicznej z opcją "kontakt listowny", załączyć pisemną prośbę o sposobie odbioru (droga pocztowa na wskazany adres lub wizyta w tut. Urzędzie i odbiór dokumentów w formie papierowej),
W przypadku wniosków, które nie zostały złożone za pośrednictwem portalu praca.gov.pl (tzn. wpłynęły do Urzędu osobiście, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej) prosimy każdorazowo załączyć pisemną prośbę o sposobie odbioru (droga pocztowa na wskazany adres lub wizyta w tut. Urzędzie i odbiór dokumentów w formie papierowej).
Dodatkowo informujemy, że Urząd nie ma wpływu na czas dostarczenia przesyłek listowych.
1. Oferty pracy z wnioskiem o wydanie informacji starosty złożone elektronicznie za pośrednictwem platformy praca.gov.pl, w których wybrany został sposób kontaktu "Kontakt przez konto praca.gov.pl", będą automatycznie odsyłane w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym na konto wnioskodawcy.
Informujemy jednocześnie, że elektroniczna forma złożenia oferty pracy z wnioskiem o wydanie informacji starosty i odbioru w/w informacji jest najszybszym sposobem otrzymania oryginałów dokumentów.
2. Oferty pracy z wnioskiem o wydanie informacji starosty, złożone w formie elektronicznej z zaznaczoną opcją "kontakt listowny" oraz wnioski, które wpłynęły do tut. Urzędu w formie papierowej zostaną automatycznie wysłane drogą pocztową na adres siedziby firmy (w przypadku spółek) lub na adres do doręczeń wskazany w CEIDG, w przypadku prowadzenia jednoosobowej działalności gospodarczej.
W przypadku, gdy preferujecie Państwo inny sposób odbioru, niż ten, który wskazany został we wniosku, prosimy:
- do wniosków złożonych w formie elektronicznej z opcją "Kontakt przez konto praca.gov.pl", w przypadku, gdy odbiór ma nastąpić osobiście, załączyć pisemną prośbę o sposobie odbioru (wizyta w tut. Urzędzie i odbiór dokumentów w formie papierowej),
- do wniosków złożonych w formie elektronicznej z opcją "kontakt listowny", załączyć pisemną prośbę o sposobie odbioru (droga pocztowa na wskazany adres lub wizyta w tut. Urzędzie i odbiór dokumentów w formie papierowej),
W przypadku wniosków, które nie zostały złożone za pośrednictwem portalu praca.gov.pl (tzn. wpłynęły do Urzędu osobiście, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej) prosimy każdorazowo załączyć pisemną prośbę o sposobie odbioru (droga pocztowa na wskazany adres lub wizyta w tut. Urzędzie i odbiór dokumentów w formie papierowej).
Dodatkowo informujemy, że Urząd nie ma wpływu na czas dostarczenia przesyłek listowych.