); ga('send', 'pageview');

Zwrot kosztów opieki nad dzieckiem - zasady refundacji - Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Zwrot kosztów opieki nad dzieckiem - zasady refundacji

Print Drukuj
Zwrot kosztów opieki nad dzieckiem – zapoznaj się z zasadami refundacji!
Refundacja kosztów opieki nad dzieckiem to możliwość otrzymania zwrotu części kosztów poniesionych w związku z opieką nad:
  • dzieckiem do lat 6,
  • dzieckiem niepełnosprawnym do lat 7 lub
  • osobą zależną, czyli taką, która ze względu na stan zdrowia lub wiek wymaga stałej opieki i jest połączona więzami rodzinnymi, powinowactwem lub zamieszkuje we wspólnym gospodarstwie domowym z osobą bezrobotną.
Kto może skorzystać ze zwrotu kosztów opieki nad dzieckiem?
O refundację możesz ubiegać się, jeśli spełnisz poniższe warunki:
  • jesteś osobą bezrobotną i wychowujesz co najmniej jedno dziecko do lat sześciu, dziecko niepełnosprawne do lat siedmiu albo opiekujesz się osobą zależną,
  • podejmiesz zatrudnienie albo inną pracę zarobkową,
  • zostaniesz skierowany na staż, przygotowanie zawodowe dorosłych lub szkolenie,
  • Twoje miesięczne przychody nie przekroczą minimalnego wynagrodzenia.
Nabór wniosków o refundację kosztów opieki nad dzieckiem do lat 6 rusza z dniem 9 lutego 2023 r. i będzie prowadzony do wyczerpania zaplanowanego limitu środków.  
 
Przed złożeniem wniosku zapoznaj się z informacją w linku


Pobierz i wypełnij wniosek a następnie złóż dokumenty w wybranej formie:
  • osobiście na Dzienniku Podawczym – pok. 119,
  • przesyłając na adres: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków,
  • w formie elektronicznej – za pośrednictwem serwisu www.praca.gov.pl lub platformy Epuap.

Odpowiedź na wniosek zostanie udzielona pisemnie w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku. W przypadku nieuwzględnienia wniosku do realizacji w piśmie wskażemy przyczynę odmowy.
W przypadku przyjęcia wniosku do realizacji, o kolejnych etapach procedury poinformujemy wnioskodawcę telefonicznie lub pisemnie.
 



 




 

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu